mOrganizer logo

Cennik pakietów

mOrganizer pulpit

Wybierz cennik pakietów

mOrganizer finansów

Moduł

Fakturowanie

Podstawowy

Standard

Optymalny

Pro

Fakturowanie​

Inbox​

e-Segregator​

Moje koszty​

Monitoring płatności

Asystent finansowy​

Obieg dokumentów​

Budżet dla spółek​

Opłata miesięczna

0 zł

10 zł

30 zł

45 zł

200 zł

mKsięgowość PK dla Spółek

i innych prowadzących księgi handlowe

mKsięgowość
START PK

mKsięgowość
KOMFORT PK

mKsięgowość
PREMIUM PK

Pełna obsługa księgowa

w pakiecie

w pakiecie

w pakiecie

Księgowanie dokumentów

5

15

50

Konsultacje księgowe

do 2 h

do 4 h

do 8 h

Uproszczony raport wyników

-

w pakiecie

w pakiecie

Wiekowanie należności i zobowiązań

-

w pakiecie

w pakiecie

mOrganizer finansów

podstawowy

standard

optymalny

Użytkownicy mOrganizera

1

3

4

Podstawowa miesięczna opłata

485 zł

750 zł

1650 zł

SPÓŁKA
START

W pakiecie otrzymujesz:

485 zł
netto / m-c

Pakiet ten dedykowany jest dla przedsiębiorców, którzy prowadzą proste rozliczenia w pełnej księgowości.

Jeśli chcesz by prowadzenie spółki było prawie tak proste jak działalności gospodarczej ten pakiet jest dla Ciebie!

mOrganizer finansów PRO

W pakiecie otrzymujesz:

200 zł
netto / m-c

Doskonałe narzędzie, zarówno dla prezesa jak i dyrektora spółki. Online monitoring 24/7 przez przeglądarkę www.

Jeśli szukasz narzędzia które da Ci pełną kontrolę i nadzór nad spółką w modelu 24/7 to pakiet mOrganizer PRO jest właśnie dla Ciebie!

SPÓŁKA KOMFORT

W pakiecie otrzymujesz:

750 zł
netto / m-c

Pakiet ten dedykowany jest dla przedsiębiorców, którzy potrafią docenić narzędzia wspierające ich nie tylko w prowadzeniu księgowości, ale też analizie kwestii księgowych.

Twoja spółka prowadzi złożone rozliczenia i chcesz mieć wyniki sprzedaży pod kontrolą? Wybierz pakiet Komfort!​

SPÓŁKA PREMIUM

W pakiecie otrzymujesz:

1650 zł
netto / m-c

Pakiet dedykowany dla przedsiębiorców, którzy prowadzą złożone rozliczenia spraw księgowych i kadrowych.

Przeznaczony dla profesjonalistów, którzy cenią możliwość monitorowania i planowanie budżetowe.

SPÓŁKA START

Tylko 485 zł netto / m-c

Prowadzisz spółkę, która nie wymaga  księgowania wielu dokumentów przychodowych i kosztowych? Wybierz prosty w obsłudze pakiet start.

  • Księgowanie łącznie 5 dokumentów kosztowych krajowych oraz
    sprzedażowych w PLN
  • Prace księgowe, związane z wyjaśnieniami, konsultacjami, uzgodnieniami,
    zamknięciem miesiąca i sprawozdawczością w wymiarze do 2h
  • Pakiet mOrganizer finansów PODSTAWOWY (1 użytkownik)

Pakiet mOrgnizer PRO

200 zł netto / m-c

Kontroluj finanse swojej firmy online. mOrganizer finansów PRO w prosty sposób pozwala na kontrolę kosztów oraz zapewnia bezpieczny przepływ dokumentów w Twojej firmie. Poznaj dwa nowe moduły dedykowane spółką! Obieg dokumentów w firmie wraz z kontrolą budżetu na każdym etapie.

 
  • Bezpieczeństwo i poufność obiegu dokumentów w organizacji
  • Bieżąca kontrola kosztów podczas akceptacji dokumentów
  • Łatwy dostęp do dokumentów dla osób uprawnionych (podgląd)
  • Bieżąca kontrola kosztów podczas akceptacji dokumentów
mOrganizer finansów - wszystko pod kontrolą

SPÓŁKA KOMFORT

750 zł netto / m-c

Potrafisz docenić narzędzia wspierające przedsiębiorców nie tylko w prowadzeniu księgowości, ale też analizie kwestii księgowych.

  • Księgowanie łącznie 15 dokumentów kosztowych oraz sprzedażowych
  • Prace księgowe związane z wyjaśnieniami, konsultacjami, uzgodnieniami, zamknięciem miesiąca i sprawozdawczością w wymiarze do 4h
  • Uproszczony raport wyników oraz wiekowanie należności i zobowiązań
  • Pakiet mOrganizer finansów STANDARD (3 użytkowników)

SPÓŁKA PREMIUM

1650 zł netto / m-c

Prowadzisz spółkę która wymaga złożonych rozliczeń? Skorzystaj z pakietu przeznaczonego dla profesjonalistów, którzy cenią możliwość monitorowania i planowanie budżetowe.

  • Księgowanie łącznie 50 dokumentów kosztowych oraz sprzedażowych, w tym 10 zagranicznych lub walutowych
  • Prace księgowe związane z wyjaśnieniami, konsultacjami, uzgodnieniami, zamknięciem miesiąca w wymiarze do 8h
  • Uproszczony raport wyników oraz wiekowanie należności i zobowiązań
  • Pakiet mOrganizer finansów OPTYMALNY (4 użytkowników)

Skontaktuj się z naszym

opiekunem klienta biznesowego.

Bartłomiej Szporka - pomagam Klientom w zakładaniu działalności gospodarczej i spółek.

Karolina Majcher - specjalista w zakresie działalności gospodarczych i spółek.

Najczęściej zadawane pytania

Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć na dwa sposoby – drogą tradycyjną lub elektroniczną. Sposób tradycyjny wymaga obecności u notariusza, pozostawia natomiast otwartą drogę do zapisów w umowie spółki – dowolny typ wkładów i wspólników. Najpowszechniejszą i najszybszą metodą jest zaś droga elektroniczna, która poprzez system S24 narzuca określoną umowę spółki i ogranicza możliwości jedynie do wkładów pieniężnych.

Jeśli chcesz możemy przeprowadzić Cię przez ten proces!   

Koszty będą różniły się od siebie w zależności od wielu czynników – chociażby od typu rejestracji spółki drogą tradycyjną lub elektroniczną, jednak szacując wstępnie koszty warto wziąć pod uwagę:

  • koszty sporządzenia / analizy umowy spółki,
  • koszty notarialne,
  • opłaty sądowe,
  • opłaty za publikację w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Tak. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może być założona i prowadzona bez dodatkowych udziałowców i wspólników.

Minimalny kapitał zakładowy wynosi 5 tysięcy złotych. Zakładając spółkę drogą elektroniczną kapitał musi być środkami pieniężnymi, natomiast przy założeniu spółki u notariusza mogą być to inne aktywa wniesione tzw. aportem.

Tak, jak najbardziej wpłacone przez wspólników środki na kapitał zakładowy można wykorzystać na bieżące potrzeby spółki, np. na opłacenie faktur za biuro lub inne usługi oraz towary powiązane z przedmiotem prowadzonej działalności.

Wszyskto już prawie gotowe. Jeszcze tylko kilka punktów: 

  1. Zakładamy z Tobą darmowe konta bankowe dla spółki w mBank.
  2. Wybierasz pakiet i podpisujemy umowę na obsługę księgową spółki. 
  3. W terminie 7 dni od daty rejestracji spółki w KRS wymagana jest rejestracja spółki w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych.
  4. W terminie 14 dni od zawarcia umowy spółki wymagana jest zapłata podatku od czynności cywilnoprawnych. Dodatkowo w urzędzie skarbowym właściwym dla siedziby spółki należy złożyć deklarację PCC-3 i dokonać opłaty tytułem podatku. Do deklaracji nie trzeba załączać żadnych dokumentów. Aktualnie podatek od czynności cywilnoprawnych wynosi 0,5% od wartości kapitału zakładowego. Od tej wartości można odjąć opłatę związaną z rejestracją spółki w KRS, czyli 350 zł.
  5. W terminie 21 dni od daty rejestracji spółki w KRS należy zgłosić dane uzupełniające spółki do urzędu skarbowego na formularzu NIP-8.
  6. Jeśli spółka będzie podatnikiem podatku VAT to należy dodatkowo złożyć zgłoszenie VAT-R przed pierwszą czynnością.

Likwidacja spółki jest procesem złożonym i powinna zostać przeprowadzona przez prawnika oraz osobę odpowiedzialną za prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymaga sporządzenia i złożenia do Krajowego Rejestru Sądowego szeregu dokumentów, a okres likwidacyjny musi trwać minimum 6 miesięcy.

Obowiązek zgłoszenia do VAT uzależniony jest od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku wątpliwości należy skonsultować konieczność rejestracji do podatku VAT z doradcą podatkowym.

Tabela opłat

Tabela opłat dla Pakietów mKsięgowość Start PK, mKsięgowość Komfort PK, mKsięgowość Premium PK

UWAGA! DO WSZYSTKICH PONIŻSZYCH OPŁAT ZAWARTYCH W TABELACH DOLICZANY JEST PODATEK VAT W WYSOKOŚCI 23%. UŻYTKOWNIK ZOBOWIĄZANY JEST DO ZAPŁATY NALEŻNOŚCI ZAWIERAJĄCEJ PODATEK VAT (KWOTY BRUTTO). O ile nie wyspecyfikowano inaczej, podane w tabeli opłaty są opłatami miesięcznymi.

Zostaw dane kontaktowe, skontaktujemy się z Tobą!​

Zamów pakiet mKsięgowość START PK!

Zamów mOrganizer finansów PRO!

Zamów pakiet mKsięgowość KOMFORT PK!

Zamów pakiet mKsięgowość PREMIUM PK!

Załóż z nami spółkę!

Wybierz pakiet najlepszy dla Twojej firmy!

Skontaktuj się z naszym opiekunem klienta biznesowego.

Wystarczy numer telefonu. Zadzwonimy najszybciej jak to możliwe.


Najczęściej zadawane pytania

Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć na dwa sposoby – drogą tradycyjną lub elektroniczną. Sposób tradycyjny wymaga obecności u notariusza, pozostawia natomiast otwartą drogę do zapisów w umowie spółki – dowolny typ wkładów i wspólników. Najpowszechniejszą i najszybszą metodą jest zaś droga elektroniczna, która poprzez system S24 narzuca określoną umowę spółki i ogranicza możliwości jedynie do wkładów pieniężnych.

Jeśli chcesz możemy przeprowadzić Cię przez ten proces!   

Koszty będą różniły się od siebie w zależności od wielu czynników – chociażby od typu rejestracji spółki drogą tradycyjną lub elektroniczną, jednak szacując wstępnie koszty warto wziąć pod uwagę:

  • koszty sporządzenia / analizy umowy spółki,
  • koszty notarialne,
  • opłaty sądowe,
  • opłaty za publikację w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Tak. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może być założona i prowadzona bez dodatkowych udziałowców i wspólników.

Minimalny kapitał zakładowy wynosi 5 tysięcy złotych. Zakładając spółkę drogą elektroniczną kapitał musi być środkami pieniężnymi, natomiast przy założeniu spółki u notariusza mogą być to inne aktywa wniesione tzw. aportem.

Tak, jak najbardziej wpłacone przez wspólników środki na kapitał zakładowy można wykorzystać na bieżące potrzeby spółki, np. na opłacenie faktur za biuro lub inne usługi oraz towary powiązane z przedmiotem prowadzonej działalności.

Wszyskto już prawie gotowe. Jeszcze tylko kilka punktów: 

  1. Zakładamy z Tobą darmowe konta bankowe dla spółki w mBank.
  2. Wybierasz pakiet i podpisujemy umowę na obsługę księgową spółki. 
  3. W terminie 7 dni od daty rejestracji spółki w KRS wymagana jest rejestracja spółki w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych.
  4. W terminie 14 dni od zawarcia umowy spółki wymagana jest zapłata podatku od czynności cywilnoprawnych. Dodatkowo w urzędzie skarbowym właściwym dla siedziby spółki należy złożyć deklarację PCC-3 i dokonać opłaty tytułem podatku. Do deklaracji nie trzeba załączać żadnych dokumentów. Aktualnie podatek od czynności cywilnoprawnych wynosi 0,5% od wartości kapitału zakładowego. Od tej wartości można odjąć opłatę związaną z rejestracją spółki w KRS, czyli 350 zł.
  5. W terminie 21 dni od daty rejestracji spółki w KRS należy zgłosić dane uzupełniające spółki do urzędu skarbowego na formularzu NIP-8.
  6. Jeśli spółka będzie podatnikiem podatku VAT to należy dodatkowo złożyć zgłoszenie VAT-R przed pierwszą czynnością.

Likwidacja spółki jest procesem złożonym i powinna zostać przeprowadzona przez prawnika oraz osobę odpowiedzialną za prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymaga sporządzenia i złożenia do Krajowego Rejestru Sądowego szeregu dokumentów, a okres likwidacyjny musi trwać minimum 6 miesięcy.

Obowiązek zgłoszenia do VAT uzależniony jest od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku wątpliwości należy skonsultować konieczność rejestracji do podatku VAT z doradcą podatkowym.

CashDirector S.A. 

Al. Jerozolimskie 96, 00-807  Warszawa

Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy  w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy • NIP 5222885734 • REGON 141400865 • KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 16 017 651 zł

Oddziały

CashDirector S.A. Warszawa Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa CashDirector S.A. Lublin ul. Rusałka 17 20-103 Lublin CashDirector S.A. Toruń ul. Szewska 4/2, 87-100 Toruń

Formularz kontaktowy