Dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów w mOrganizerze finansów dokumenty przechodzą przez proces akceptacji i automatyczną kontrolę z budżetem. Co więcej system wspomaga procesy akceptacji faktur, które mogą być płacone tylko po akceptacji dedykowanej osoby.
mOrganizer na bieżąco monitoruje przychody, koszty i wynik finansowy, a dokumenty są automatycznie księgowane przez system. System pozwala na dopuszczenie tylko wybranych osób do finansów i danych osobowych Klientów!
mOrganizer finansów dzięki automatyzacji procesu na rachunku firmowym mBank, polegającym na łączeniu kosztów z przychodami, pokazuje na bieżąco informację o przychodach i kosztach spółki. Eliminuje to problem związany z alokacji konkretnych kosztów do konkretnych przelewów. mOrgnizer robi to za Ciebie!
mOrganizer to automatyzacja należności i zobowiązań. Pozwala to na optymalizację płynności w spółce.mOrgnizer monitoruje terminy płatności i może wysyłać automatyczne przypomnienie do Klientów, którzy zalegają z płatnościami. Daje to przedsiębiorcy możliwość prostego i automatycznego monitorowania zobowiązań Klientów.
mOrgnizer wskazuje, które dokumenty są zatwierdzone przez dedykowaną do tego osobę. Pozwala też na przygotowanie paczek płatności do akceptacji lub masowych płatności.
Co więcej, mOrganizer sam aktualizuje status płatności po automatycznym wgraniu wyciągów bankowych z potwierdzeniem wykonania płatności. Wszystko to pozwala na łatwe planowanie płatności w bieżącym odniesieniu do posiadanych środków.
Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć na dwa sposoby – drogą tradycyjną lub elektroniczną. Sposób tradycyjny wymaga obecności u notariusza, pozostawia natomiast otwartą drogę do zapisów w umowie spółki – dowolny typ wkładów i wspólników. Najpowszechniejszą i najszybszą metodą jest zaś droga elektroniczna, która poprzez system S24 narzuca określoną umowę spółki i ogranicza możliwości jedynie do wkładów pieniężnych.
Koszty będą różniły się od siebie w zależności od wielu czynników – chociażby od typu rejestracji spółki drogą tradycyjną lub elektroniczną, jednak szacując wstępnie koszty warto wziąć pod uwagę:
Tak. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może być założona i prowadzona bez dodatkowych udziałowców i wspólników.
Minimalny kapitał zakładowy wynosi 5 tysięcy złotych. Zakładając spółkę drogą elektroniczną kapitał musi być środkami pieniężnymi, natomiast przy założeniu spółki u notariusza mogą być to inne aktywa wniesione tzw. aportem.
Tak, jak najbardziej wpłacone przez wspólników środki na kapitał zakładowy można wykorzystać na bieżące potrzeby spółki, np. na opłacenie faktur za biuro lub inne usługi oraz towary powiązane z przedmiotem prowadzonej działalności.
Wszyskto już prawie gotowe. Jeszcze tylko kilka punktów:
Likwidacja spółki jest procesem złożonym i powinna zostać przeprowadzona przez prawnika oraz osobę odpowiedzialną za prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymaga sporządzenia i złożenia do Krajowego Rejestru Sądowego szeregu dokumentów, a okres likwidacyjny musi trwać minimum 6 miesięcy.
Obowiązek zgłoszenia do VAT uzależniony jest od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku wątpliwości należy skonsultować konieczność rejestracji do podatku VAT z doradcą podatkowym.
CashDirector S.A.
Al. Jerozolimskie 96, 00-807 WarszawaSąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy • NIP 5222885734 • REGON 141400865 • KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 16 017 651 zł
Wystarczy numer telefonu. Zadzwonimy najszybciej jak to możliwe.