mOrganizer logo

Kontroluj finanse
spółki online!

mOrganizer finansów w prosty
sposób pozwala na kontrolę
kosztów 
oraz zapewnia
bezpieczny przepływ
dokumentów
w Twojej spółce

mOrganizer - obieg dokumentów
Poznaj możliwości Obiegu dokumentów

Obieg dokumentów

  • Bezpieczeństwo i poufność obiegu
    dokumentów w organizacji
  • Bieżąca kontrola kosztów podczas akceptacji dokumentów
  • Łatwy dostęp do dokumentów dla osób uprawnionych (podgląd)

A ponadto zerowy koszt wdrożenia rozwiązania, raportowanie opóźnień i pełna gotowość na połączenie z KSeF

Budżet

  • Łatwe definiowanie budżetu / planu finansowego
    nawet dla małych spółek
  • Świadoma kontrola zgodności dokumentów
    z budżetem kosztowych i przychodowym
    na każdym poziomie
  • Bieżące śledzenie kondycji finansowej spółki

A ponadto wielopoziomowe dostępy dla osób upoważnionych za realizację swojego budżetu
i rachunkowość zarządcza dostępna do tej pory
tylko dla korporacji.

mOrganizer - budżet
Poznaj możliwości modułu Budżet

Prezes / Właściciel

  • Pełna kontrola budżetu i obiegu dokumentów
  • Obniżenie kosztów spółki
  • Nadzór płynności finansowej
kontrola dokumentów

Dyrektor / Kierownik

  • Koszty pod kontrolą
  • Elektroniczna akceptacja dokumentów z kontrolą budżetów
  • Oszczędność czasu – elektroniczna kontrola i akceptacja
elektroniczna kontrola

Pracownik / Szef działu

  • Wgrywanie faktur do mOrganizera przez aplikację mobilną
  • Kontrola zgodności z budżetem
  • Podgląd statusu dokumentów
status dokumentu

Fakturowanie / Windykacja

  • Automatyczna aktualizacja statusów zapłat i wiekowania należności
  • Automatyczne przypomnienia o płatnościach dostosowane do klienta
  • Oszczędność czasu dzięki łatwemu dostępowi do informacji i dokumentów
windykacja

Recepcja / Asystentka

  • Dokumenty w jednym miejscu i wielokanałowe wgrywanie dokumentów
  • Łatwe przesyłanie dokumentów do akceptacji
  • Wygodne śledzenie obiegu dokumentów
moduł budżet

Zamów mOrganizer finansów PRO!

Załóż z nami spółkę!

Wybierz pakiet najlepszy dla Twojej firmy!

Najczęściej zadawane pytania

Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć na dwa sposoby – drogą tradycyjną lub elektroniczną. Sposób tradycyjny wymaga obecności u notariusza, pozostawia natomiast otwartą drogę do zapisów w umowie spółki – dowolny typ wkładów i wspólników. Najpowszechniejszą i najszybszą metodą jest zaś droga elektroniczna, która poprzez system S24 narzuca określoną umowę spółki i ogranicza możliwości jedynie do wkładów pieniężnych.

Jeśli chcesz możemy przeprowadzić Cię przez ten proces!   

Koszty będą różniły się od siebie w zależności od wielu czynników – chociażby od typu rejestracji spółki drogą tradycyjną lub elektroniczną, jednak szacując wstępnie koszty warto wziąć pod uwagę:

  • koszty sporządzenia / analizy umowy spółki,
  • koszty notarialne,
  • opłaty sądowe,
  • opłaty za publikację w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Tak. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może być założona i prowadzona bez dodatkowych udziałowców i wspólników.

Minimalny kapitał zakładowy wynosi 5 tysięcy złotych. Zakładając spółkę drogą elektroniczną kapitał musi być środkami pieniężnymi, natomiast przy założeniu spółki u notariusza mogą być to inne aktywa wniesione tzw. aportem.

Tak, jak najbardziej wpłacone przez wspólników środki na kapitał zakładowy można wykorzystać na bieżące potrzeby spółki, np. na opłacenie faktur za biuro lub inne usługi oraz towary powiązane z przedmiotem prowadzonej działalności.

Wszyskto już prawie gotowe. Jeszcze tylko kilka punktów: 

  1. Zakładamy z Tobą darmowe konta bankowe dla spółki w mBank.
  2. Wybierasz pakiet i podpisujemy umowę na obsługę księgową spółki. 
  3. W terminie 7 dni od daty rejestracji spółki w KRS wymagana jest rejestracja spółki w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych.
  4. W terminie 14 dni od zawarcia umowy spółki wymagana jest zapłata podatku od czynności cywilnoprawnych. Dodatkowo w urzędzie skarbowym właściwym dla siedziby spółki należy złożyć deklarację PCC-3 i dokonać opłaty tytułem podatku. Do deklaracji nie trzeba załączać żadnych dokumentów. Aktualnie podatek od czynności cywilnoprawnych wynosi 0,5% od wartości kapitału zakładowego. Od tej wartości można odjąć opłatę związaną z rejestracją spółki w KRS, czyli 350 zł.
  5. W terminie 21 dni od daty rejestracji spółki w KRS należy zgłosić dane uzupełniające spółki do urzędu skarbowego na formularzu NIP-8.
  6. Jeśli spółka będzie podatnikiem podatku VAT to należy dodatkowo złożyć zgłoszenie VAT-R przed pierwszą czynnością.

Likwidacja spółki jest procesem złożonym i powinna zostać przeprowadzona przez prawnika oraz osobę odpowiedzialną za prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymaga sporządzenia i złożenia do Krajowego Rejestru Sądowego szeregu dokumentów, a okres likwidacyjny musi trwać minimum 6 miesięcy.

Obowiązek zgłoszenia do VAT uzależniony jest od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku wątpliwości należy skonsultować konieczność rejestracji do podatku VAT z doradcą podatkowym.

CashDirector S.A. 

Al. Jerozolimskie 96, 00-807  Warszawa

Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy  w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy • NIP 5222885734 • REGON 141400865 • KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 16 017 651 zł

Oddziały

CashDirector S.A. Warszawa Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa CashDirector S.A. Lublin ul. Rusałka 17 20-103 Lublin CashDirector S.A. Toruń ul. Szewska 4/2, 87-100 Toruń

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z naszym opiekunem klienta biznesowego.

Wystarczy numer telefonu. Zadzwonimy najszybciej jak to możliwe.


Zamów pakiet mKsięgowość PREMIUM PK!