mOrganizer logo

Prowadzisz spółkę?

Założymy darmowe konto w mBanku dla Twojej spółki.
Dodamy 30 dniowy dostęp do mOrganizer finansów
– wygodnego i prostego narzędzia do zarządzania
i monitorowania finansów spółki online
mOrganizer finansów pulpit

mOrganizer finansów

Księgowość online dla spółek zintegrowana z kontem firmowym w mBank

Co zyskasz?

  • Kontrolę nad wydatkami i sytuacją finansową firmy
  • Możliwość skanowania kosztów i wystawiania faktur 
  • Weryfikację zaległych płatności
  • Kalendarz płatności – ile, komu, kiedy?
  • Dostęp do wyselekcjonowanych przez Ciebie danych w jednym miejscu
Umów się z nami na rozmowę, a w 3 minuty opowiemy Ci jak:
  • rozwiązać problemy z biurokracją
  • uzyskać darmowe konto w mBanku
  • otrzymać 30 dniowy darmowy dostęp do mOrganizer finansów
calendar-date-time-organization-schedule

Umów sie na rozmowę

Nie musisz dzwonić na żadną infolinię. Umów się na dogodny termin, a my do Ciebie oddzwonimy.

dialog-chat-speech-conversation

Porozmawiaj z nami

W 3 minuty opowiemy Ci jak rozwiązaliśmy problemy z biurokracją i jak możemy ułatwić zarządzanie spółką!

Z nami
zyskasz

Darmowe konto dla spółki w mBanku i 30 dni dostępu do narzędzia księgowego mOrganizer finansów PRO.

Jak ułatwimy Ci pracę?

W aplikacji mOrganizer finansów od mBanku w jednym miejscu będziesz kontrolować całą sytuację finansową spółki, m.in.:
  • Zrobisz zdjęcia faktur i zaksięgujesz je w 3 kliknięciach
  • Wystawisz faktury, proformy i zaliczki
  • Będziesz monitować przychody i koszty online
Skup się na biznesie zamiast zadręczać się biurokracją, terminami i przepisami. Od tego masz nas.

mOrganizer finansów

Faktury, ZUS, Podatki - łatwe płatności!

mOrganizer finansów aplikacja mobilna

mOrganizer finansów

Najlepsze narzędzie do kontroli finansów spółki

Fakturowanie bez limitu za 0 zł

W mOrganizer finansów możesz wybrać pakiet odpowiedni dla Twojego biznesu, aby prosto monitować finanse i zarządzać spółką.

Nasz doradca pomoże Ci dobrać pakiet, który będzie dostosowany do Twoich potrzeb, o których nam opowiesz. 

  • Chcesz się rozliczać samodzielnie?
  • Chcesz się rozliczać z księgowym?
  • Nie wiesz jeszcze, chcesz porozmawiać o możliwościach?
7 na 10 osób po rozmowie z nami zakłada konto na mOgranizer Finansów. Dowiedz się dlaczego!

Umów dogodny dla Ciebie termin, a my do Ciebie oddzwonimy!

Załóż z nami spółkę!

Wybierz pakiet najlepszy dla Twojej firmy!

Najczęściej zadawane pytania

Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć na dwa sposoby – drogą tradycyjną lub elektroniczną. Sposób tradycyjny wymaga obecności u notariusza, pozostawia natomiast otwartą drogę do zapisów w umowie spółki – dowolny typ wkładów i wspólników. Najpowszechniejszą i najszybszą metodą jest zaś droga elektroniczna, która poprzez system S24 narzuca określoną umowę spółki i ogranicza możliwości jedynie do wkładów pieniężnych.

Jeśli chcesz możemy przeprowadzić Cię przez ten proces!   

Koszty będą różniły się od siebie w zależności od wielu czynników – chociażby od typu rejestracji spółki drogą tradycyjną lub elektroniczną, jednak szacując wstępnie koszty warto wziąć pod uwagę:

  • koszty sporządzenia / analizy umowy spółki,
  • koszty notarialne,
  • opłaty sądowe,
  • opłaty za publikację w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Tak. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może być założona i prowadzona bez dodatkowych udziałowców i wspólników.

Minimalny kapitał zakładowy wynosi 5 tysięcy złotych. Zakładając spółkę drogą elektroniczną kapitał musi być środkami pieniężnymi, natomiast przy założeniu spółki u notariusza mogą być to inne aktywa wniesione tzw. aportem.

Tak, jak najbardziej wpłacone przez wspólników środki na kapitał zakładowy można wykorzystać na bieżące potrzeby spółki, np. na opłacenie faktur za biuro lub inne usługi oraz towary powiązane z przedmiotem prowadzonej działalności.

Wszyskto już prawie gotowe. Jeszcze tylko kilka punktów: 

  1. Zakładamy z Tobą darmowe konta bankowe dla spółki w mBank.
  2. Wybierasz pakiet i podpisujemy umowę na obsługę księgową spółki. 
  3. W terminie 7 dni od daty rejestracji spółki w KRS wymagana jest rejestracja spółki w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych.
  4. W terminie 14 dni od zawarcia umowy spółki wymagana jest zapłata podatku od czynności cywilnoprawnych. Dodatkowo w urzędzie skarbowym właściwym dla siedziby spółki należy złożyć deklarację PCC-3 i dokonać opłaty tytułem podatku. Do deklaracji nie trzeba załączać żadnych dokumentów. Aktualnie podatek od czynności cywilnoprawnych wynosi 0,5% od wartości kapitału zakładowego. Od tej wartości można odjąć opłatę związaną z rejestracją spółki w KRS, czyli 350 zł.
  5. W terminie 21 dni od daty rejestracji spółki w KRS należy zgłosić dane uzupełniające spółki do urzędu skarbowego na formularzu NIP-8.
  6. Jeśli spółka będzie podatnikiem podatku VAT to należy dodatkowo złożyć zgłoszenie VAT-R przed pierwszą czynnością.

Likwidacja spółki jest procesem złożonym i powinna zostać przeprowadzona przez prawnika oraz osobę odpowiedzialną za prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymaga sporządzenia i złożenia do Krajowego Rejestru Sądowego szeregu dokumentów, a okres likwidacyjny musi trwać minimum 6 miesięcy.

Obowiązek zgłoszenia do VAT uzależniony jest od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku wątpliwości należy skonsultować konieczność rejestracji do podatku VAT z doradcą podatkowym.

CashDirector S.A. 

Al. Jerozolimskie 96, 00-807  Warszawa

Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy  w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy • NIP 5222885734 • REGON 141400865 • KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 16 017 651 zł

Oddziały

CashDirector S.A. Warszawa Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa CashDirector S.A. Lublin ul. Rusałka 17 20-103 Lublin CashDirector S.A. Toruń ul. Szewska 4/2, 87-100 Toruń

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z naszym opiekunem klienta biznesowego.

Wystarczy numer telefonu. Zadzwonimy najszybciej jak to możliwe.


Zamów pakiet mKsięgowość PREMIUM PK!